Thursday, 28 June 2012

practise puase seminggu...^^

salam kowg....selamat petang...
huhuhuhu...
aq rse mlm ni mmg aq akan tido lambat..nak tawu npe
x...sbb aq baru je bgn melihat 
dunia ni..hehehe..pg td tido lambat..
g tgk bola spain vs portugal...
smbil2 tu tggu nak sahur skali...

hahaha...laka2 plak sbb aq ni susa gak
nak tgk bola pepagi bute ni...
hehehe....tgk pun cm ape je...x gol
lgsg...last2 penalti jugak...
spain menang la....yg ronaldo plak
x sempat nak sepak bola coz  spain da gol dlu..
ahahahahaha...

aq tgk tu time ngh sahur kot...hehehe...yela..
ganti pose kan...smbil tu practise bangun awal..
huhhuu..sejak stat cuti asyik bgn lambat je...
lemak bdn ni hah...

hehehe...arini da masok ari ke 6 aq pose...
niat mmg nak deret je..mls nak tgguh2...
nt x pasal2 je x pose...
huhuhuhu....

nomey kan ayat dye..hehehe...<3

ni pon sme...ahahahaha...^^

ayat dye x boley blah...^^

saje je letak pic kat atas ni..huhuhuhu...ngade2...
hahahaha..k la kowg...
aq pon x de pe g nak cakap....
nt pape hal aq update lg ye....
bye2 kowg...Assalamualaikum...^^


nnt cik mee segera nak tgk final uefa...
nak join jom ler..ahahaha...^^

Monday, 25 June 2012

steamboat mari...:D

salam kowg...samat ari selase...
huhuhu...da ari selalse da..cepat mase berlalu...
*ni mcm nak swoh aq balek poli cpt je...
hehehe....xdela...

ok tajuk arini steamboat mari...
wah2...steamboat tuh....hehehehehe...
semalam kiteowg satu fam p mkn steamboat at 
sri gombak...


ok...aq g mkn kat sini...
MALAYA STEAMBOAT...
huhuhuhu...boleh tahan sedap...kat sini
sume layan diri pape nak boleh amek sendiri...
plak tu memacam kteowg amek...
dn feveret aq pon ade kat sini...
bebola daging ngn ketam....
hah so sweet...sedap giler makan semalam...
da pulak tu semalam puase kan...
hah mmg melantak jela aq tgk mknan tu....

heheheh....bnyk aq mkn....yela satu kepala tok dewasa
dah rm26.90+...mmg rugi la kalo mkn sikit2 kan...
hehehe...dah mkn tu g amek eskrim ngn mashmallow...
huhu...sedap jugak mashmallow tu...dok mkn
ngn coklat...huhuhuhu....

mmg makan smpai kembung perut la semalam..
balek2 uma tu tros tido la aq...hehehe
kenyang sgt kan...Alhamdulillah..
seronok mkn...harge yg kene bayar smpai 
rm123...
hehehe klaka..t'ngt plak kat owner kdai tu...
hahaha mse nak bayar tu...

mkn2 ni ayah aq blnje....
sebenar nye mmg da lme plan nak mkn...
tp keadaan x mengizin kan...
so ni da dpt mkn..wah mcm2 di amek nye...
puas aty la kate owg..tip top...
*suke2....:)

mak aq pon mkn bnyk tp sekejap je..sbb perut dye da
full sgt2..hehehe...yg adek aq 2 owg tu dok
mkn eskrim ngn mashmallow...*dowg yg aja aq mkn mashmallow...
hehehe..pastu yg ayah aq ni g amek g seafood..
last2 yg kene abis kan aq...
huhuhu time tu penuh da prot aq ni taw...
tp mkn gak..hehehehe..

okeh ni gambar2 yg sempat di amek...
tgk ye...huhuhu^^

mak aq makan gune copstik...:p

ni sisa2 yg x ptot di mkn...:p
*yg ni ayah aq punye...

hah..ni pinggan aq...hehehe...bersih x...?aq sentiase mkn
smpai licin pinggan...^^

ni ayah aq dok p amek g...last2 aq yg kne abis kan...

yg ayah aq amek td ade kat dlm ni...hehehe

this desert yg aq mkn...huhuhu...sedap nye mashmallow..
yum yum..:)

adek aq ngade2...hehehe..tido pulak....bukan makan bnyk
pun...:p

that my ayah...hehehe..snap gambar dye..:p

mak aq snap..x lawa..reject2..hehehe..:p

mkn eskrim..^^
huhuhu..amacam..nmpak sedap kan kan...?
huhuhuhu mmg sedap pon...
hehehe...kalo kowg nk g restoren ni...
search sendiri kat gugel ye...
hehehehe..k la...
nt jumpe lg ye...thanks koz sudi bce
cik mee segera m'bebel ni..hehehe
Assalamualaikum....syg kowg...<3<3


mlm td perut cik mee segera buncit
sikit..kenyang sgt kan..hehehe
thanks ayah...^^

Geisha - Cinta Dan Benci


just suke dgr...^^...


Sunday, 24 June 2012

salam kowg....samat pagi ari isnin....^^
today aq puase...ganti puase...
hehehe...*da nak dekat puase baru nak ganti...anak sape la ni...
hehehe...arini dok uma je...
mak aq swoh tggu owg nak pasang astro dtg...
okeh2..xde hal la...
hehehehe...




okeh kowg...ni la wafi..hehehe...
cumel x cumel x...?ade mcm aq x...?hehehe
dye ni anak mokcu aq...adek mak aq yg last....
hehehe...tomey giler budak ni...
aq suke dye...dye kalo dok ngn aq diam je...
hehehe...

muke dye ni ikot mak dye...ayah dye x de lgsg...
mungkin besar nt kot...hehehe...
syg sgt kat ABDUL WAFI...<3<3
mmmmuuuuaaaaahhhhh...^_^




hehehe..ni plak gambar aq time kecik2...
hahahaha cumel x sy cumel x...?
hahahaha..aq cari balek gambar lame2 dlu...
sje je dok cari...terjumpe plak kan....
dok tangkap balek je gmbar tu..
nak scan x de plak scan nye kan...hahaha...

gambar atas skali tu comel gler....baik je dok dlm boyan kan...
hehehe...muke pon alahai...bulat giler..comel
sgt2 la..*geram tgk diri sendiri...^^

yg gambar second tu pon cumel je...
hehehe....nak kate gedik pon ade...tp cumel lebih la...
hahaha....*mse ni x de adek2 lg...untung jd anak first...hehehe...

yg last skali ni gambar mse befday aq bpe tahun tah...
x de tulis tahun plak kat ctu...
hehehe tp comel kan kan...?besar kek dr owg nye...
tiup lilin mulut kecik je...hehehe...
with my ayah skali....
*anak mnje ayah dlu nih..hahahaha....

hehehe...rse nak pegi balek je zaman ni....best,seronok...
hahahaha da la comel..hahahaha...
k la kowg..hehehe..xde nak citer dah....
bye2 Assalamualaikum..^^


cik mee segera cumel mse kecik2 dlu..
hahahaha..comel mcm abdul wafi..
*perasan je lebih..hehehe..^^

jalan2 g pusat sains negara...^_^

salam kowg...selamat ari ahad...^^
arini kowg g mne je..?
dok uma ke...kuar merayap ke...?
hehehe...

arini aq kua...awal pg jugak...
kol 6.15pg mak aq da kjut aq...
hehehe..pastu kol 7.30pg kteowg tros gerak g 
kem sg.buloh....
mak aq nak g mengundi...huhuhu
pas abis mengundi tu tros gerak g mont kiara....

area damansara tu..yg tempat owg2 kaye tu...
(kaye di dunia...akhirat belum tentu..walwahualam..)
hehehe...nak g cari PUSAT SAINS NEGARA...
so then cari2 jumpe jugak...
x susa pon nak cari nye...tp pening sikit sbb pusing2...
hahaha...aq x suke jln kat sne...
susa nak ingat..kne tgk signboard jugak...
hehehehe...

mse kat pusat sains tu kteowg g masuk at tempat dinesor...
huhuhu..x bpe nak best..tp ok la..puas aty gak
sbb dapat round satu pusat tu...
lgpon dye besar....mcm2 tempat boleh masuk...

hehe yg paling aq x boleh lupe adek aq yg laky tu g masuk kat
tempat cermin sesat....hahahaha
smpai t'hantuk pale dye kat cermin tu...sbb 
cermin ni macam mengejek taw...
hahahaha...
da la kteowg dtg awal...pastu x de owg laen kan
gelak2 kteowg bergema taw..hahaha...
mmg best la...da bpe taun dok KL ni baru 
first time aq jejak kaki kat pusat tu...
hehehe...baru ade rezeki nme nye...

hehehe..okeh2..ni gambar nye...selamat melihat...^^

time ni aq dok tggu mak aq
g mengundi..*tp x layak pon...hehe

ni mse kat pintu masuk dye..ade akrium
ikan air tawar..^^

mak aq with adek aq yg last...

mak aq with adek aq yg tgh2...

adek aq yg tgh...ensem x...?hehehe..
*muhammad nur azim...

tgk...kteowg yg t'awal smpai...
hehehe....*sebok je akak kat blakang tu..

ni rangke dinesor...x boleh sentuh...nt pecah...
hahahaha...

one family...^^...without my ayah....
*askar kan mengundi td...^^

cermin yg mengejek...hehehe...
kaki aq jd panjang mse kat cermin ni..^^

hehehe...latar belakang gambar
ahli scientis mne tah...hehehe...pakai amek je...

ni buaya mse zaman dinesor dlu...besar giler...tp
x dpt nak amek gambar jelas...koz camera x de flash..

latar belakang kan bangunan pusat ni...
*comel x...?hahaha

my mum=aniza rahman with
my adek=nurul atiqa..^^

ko ngt ko smart la...hahaha..^^

hehehe..amacam...best x...?
hehehe...
ok la kowg smpai sini je citer aq...
nt pape hal aq tulis lg k...
huhuhu...bye2 kowg...
Assalamualaikum...
*thanks sudi m'bace..^^



cik mee segera seronok arini...^^

Friday, 22 June 2012

bersedeh lg ke aq..??

hilang kan dye dari pemikiran
adalah lebeh baek dr terus 
memikir kan dye yg m'buat kan
hilang selera makan...
:'(..

hurm..mmg betul pon...selera makan 
aq tros t'tutup sejak break ngn dye...aq x 
tawu da nak wat mcm ne lg...
nak kate aq ikut prasaan sgt
aq rse x de pon...tp mmg susa...
mcm m'dera taw x keadaan ni...
haih...

bersedeh lg ke aq ni...?
perlu ke aq jd cm ni...?
perlu ke...?
hurm...
x perlu...tp...
tp ape syiefa....?
x tawu la ape yg tapi nye....

sudah2 la tu...ingat kan diri ko tu...
Allah sentiase ade ngn ko...
Dia nak uji ko...ingat tu...


cik mee segera sedeh lg...
tp x menangis...
kerana x perlu nak keluar kan 
air mate...:')

Thursday, 21 June 2012

M + U + S + A + N . . . .

hye kowg...^^
assalamualaikum...
smile and chill je k...^^
senyum tnpa perlu kata ape2...

hehehe..ni la effect busan...
smpai x tawu nak taip ape..hehehe...
ok2...
aq just nak bgtawu aq busan sgt2...
n...
nak di ingat kan kat kowg bahawasanya...
aq akan naek poli x lame lg...
wah2....
rumah ni pon da cakap,pergi...
poli pon da kate,mai sini mai..
hehehe...

huhu...saje gatai nak letak...hehehe...
poli kesygan ku...
kowg ade ? aq ade..hahaha..

hehehe...x sabar nak nek poli...
x sabar nak grad cepat2...
takot nk p LI nt...
tempat LI x cari lg..haih susa2...
aq tkot kelam kabut je nt...
haih...*x bek mengeluh...
hehehe...ingat kan diri sendiri...


lawa x ...?hehehe...
baru edit td nih...
hehehehe...
saje gatai nak edit gambar ni....
sbb aq pakai RAYBAN kan...
*nak menunjuk la tu...ko ngt owg laen x de ke hah??
hehehe...aq edit sbb
pic ni lawa sgt2 la....
geram aq..tu yg smpai aq letak kat vlog ni hah...
hehehe....

sebenar nye bnyk g gambar nak letak..
tp x kesampaian la...
hehehe...
asal x kesampaian pulak dah ni...
nth la aq pon xtawu npe...
ase nak letak tp malas,...
*mula la aq merepek ni...hehehee....

ok2...ni ade lg satu gambar ni...
tgk ehh..eh jap2...ade dua gambar sbnar nye...


hah...barang ni aq pt dr kawan aq...
aq bli online ngn dye...hehehee...
saje nak bli un9...nak gak rse g bank in doet kan..
pastu tggu posmen dtg uma bg brg...hehehe
tp mse posmen dtg tu aq plak x sedar...haih...
apela nasib...pastu mak aq g amek kan
kat pejabat pos taman melawati...
huhuhu....
comey kan bende alah ni...cute sgt2...
hehehe...mahal ni aq bli ni...
smpai RM24 ringgit..
hehehe sbb postage kan...
kawan aq tu dok jaoh kot...kat kedah kot x silap aq...
kalo x silap la..hehehe....
aq da pakai 2...mak aq amek satu...
tggl 3 lg kat aq ni..hahaha..
xtawu lg nak gantung kat mne...

ok2..ni gambar last...hehehe..bende yg aq syg sgt2...
tgk taw, tgk taw...


hah...nmpk x ape bende nye kat dlm gambar ni...?
hah ni la bende yg plg aq syg slaen dr lappy aq,ngn doet2 aq...
hehehe*doet pt je pon...

hehe ade 4 bende...
3 henfon, 1 spek mate ku...
hehehe...sian senyuman ku 2 dpt awek rabun..haha
aq ni rabun...rabun jauh kot...hehehe..
rabun sendiri pon x tawu....
spek ni special...aq syg dye sbb dye kan
cermin dye boleh tukar jd kaler itam
bile t'kena chaya matahari...
wah2...canggih da spek zaman skang ni...
mcm2...heheehe mhl kot harge spek ni...
beratus jugak la...hehehe

then ade 3 fon kan..?
1. nokia cikai.: aq syg nokia ni sbb x bnyk mslah ngn aq..
maseh hidup lg d'bawah jagaan aq walaupon
da bpe kali jatuh secara sengaja mahupun tidak..hahahaha...
2. nokia c3 : hah fon ni pon x bnyk mslah ngn aq...
aq bli time dpt pt mse sem 2...hehehe...time ni ngh kemaruk
sgt nak fon ni...
3. xperia x8 : hah..ni enset kawan aq...n aq merembat dr dye...
x reti2 nak pulang kan kat dye...aq da wat arte
da pon..hahaha...bia2...kawan aq tu x minx pon...
*jahat x aq..hahahaha


hehe...ok la..smpai sini jela citer aq dpt smpai kan..huhu..
x tawu nak citer ape da..sbb aq rse ni pon
da pnjg lebar sgt2 da...
hehehe..k la kowg....
bye2..assalamualaikum..^^


cik mee segera bosan sgt2 ni...^^

Monday, 18 June 2012

FAKTA..!!!


#FAKTA
apa yang istimewa tentang 'Perempuan' adalah
 walaupun air mata mereka membasahi pipi , mereka masih
 berkata "Hehe , saya tak apa apa , saya okey :')" , 
kekuatan mereka tunjuk , 
kelemahan mereka sembunyikan ! ♥


agak2 kowg kat lua cmni x..?
hehehe...tp slalu nye mmg 
ramai kan...^^

saket dan menerima nye...:')



yup..ayat kat dlm ni mmg ade betul nye...
aq sokong sgt2...
hurm...x tawu la ckp cmne..tp 
aq tawu kowg akan phm jugak ble bace sendiri...
(^_^)



ni pon sme...
aq sokong sgt2..n aq tawu
sume owg akan lalui bende2 kat atas ni kan...
derita=bahagia,kecewa=kejayaan,
menanges=mensyukuri,
terluka=supaya kenal siapa diri kita di sisi Allah S.W.T...



yup..Allah x bg ape kite nak...tp Allah bg ape kite 
perlu...
Allah Maha Mengetahui Segala Nya...
(^_^)...


mood cik mee segera : sentiasa ingat kpd Allah..
supaya haty tenang dan m'dtgkan penyelesaian
utk setiap permasalahan...Insyaallah..^^

saje2..:')



sje...hehehe..lawa x kowg..?
aq buat sendiri..time ni aq bosan x tawu nak watpe...
aq edit2 sikit gamba...then letak some ayat...
x cantek pon ayat...
tp pada aq mkne dye...sgt m'dalam...
^^..

smoge dye aman di sana...:')

salam kowg...
maaf koz lme gak x update blog kan...
hurm..
bukan sje x mo update...
but ade sesuatu yg berlaku...

hurm..aq agak sedeh...
sbb aq x sempat nak tgk arwah maktok
utk kali terakhir...
sedeh sgt2 la...

aq ngt lg ari arwah maktok pegi tggl
kan kteowg sume...
16 jun 2012..pukol 11.45pg...
kalo ikot bulan Islam..
arwah pegi ari Israk Mikroj...
hurm...mak ngn ayah aq cakap...
wajah arwah maktok tenang sgt..
mcm senyum taw...nmpk mcm dye tido...

Alhamdulillah...sume jalan lancar...
dr mandi kan jenazah,solat kan hingga kebumi kan...
sume lancar...
cume aq mmg x sempat nak tgk arwah maktok...
x sempat nak cium dye wat kali terakhir...
sedeh sgt la...
Allah je yg tawu...

aq rushing balek JB pas mak aq g tawu
arwah maktok da x de...
aq tawu aq x sempat tgk arwah...
tp aq doa kan bnyk2 Al-Fatihah kat arwah...
smoge dipermudahkan urusan dye kat sne...
Insyaallah...amin...

hurm...
mcm2 mak citer bile aq da smpai JB...
aq nges2 dgr...
x boleh thn sebak,x boleh byg...
hurm...xpela...

xtawu nak cakap pe lg...
aq cume dpt doakan dye tenang dan aman kat sne...
aq hope kowg pon boleh tlg 
sedekah2 kan Al-Fatihah kat arwah mktok aq...
thanks k kowg...^^

k la..aq nak abis kan citer kat sini...
sebebnarnye mcm2 aq nak citer...
tp x terluah...
bnyk sgt...
tp x pela..biar aq simpan dlm aty je...
k bye kowg...
Assalamualaikum..


mood cik mee segera : sedeh tp x nak nges...
kesian kan arwah maktok kat sne...
smoge maktok tenang...syifa akan slalu
doa kan maktok...:'(

Saturday, 16 June 2012

wanita itu...^^

ITULAH WANITA YANG AKU MAKSUDKAN..

Apabila seorang perempuan jatuh cinta,
lelaki itu tidak semestinya punya segalanya
tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.


Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata,
itu bukan bermakna dia lemah,
tetapi dia sedang mencari kekuatan
untuk terus tabah menyintai lelaki itu.


Apabila seorang perempuan marah,
memang dia tidak mampu mengawal perasaannya
tapi percayalah, itulah maknanya
dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu.


Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh.
Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang,
semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.


Apabila perempuan bercakap banyak,
dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas,
tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.


Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah,
itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya,
tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik,
bukan untuk dirinya,
tetapi untuk masa depan anda.


Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda,
bukan bermakna dia tidak sayang..
tetapi dia terlalu sayangkan anda
dan masih menganggap anda anak kecil
yang masih memerlukan sepenuh perhatian.


Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya,
anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi.
Naluri keibuannya sangat kuat.
Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.


Apabila perempuan merajuk,
jangan kata dia mengada-ngada.
Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit
atau hadiah sedozen,
tetapi cukup dengan perhatian
yang boleh buat perempuan rasa dihargai.


Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’,
itu tidak bermaksud dia tidak menyintai
tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya,
bukan hanya hadir dari kata-kata
tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.


Apabila perempuan kata dia rindu pada kamu,
dia benar-benar maksudkannya.
Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.


Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu,
jangan percaya kata-katanya
kerana dia hanya mahu menguji kamu.
Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya.
Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya.


Selagi dia dengan kamu, percayalah,
walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya
tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.


Apabila perempuan menjadi degil,
dia bukan bermaksud untuk menjadi degil
tapi dia mahu melihat
sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya.


hati perempuan itu sangat lembut.
Andai kena caranya,
jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.


Apabila perempuan berkata,
“tolong tinggalkan saya!”,
dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya.
Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja.


Apabila dia kembali tenang,
percayalah dia akan mencari anda semula.
Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda.
Perempuan sukar untuk mengawal perasaan.
Dia terlalu emosional.
Tapi dialah yang paling menyayangi anda
dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.


itulah yang bergelar perempuan...
Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu
dengan perbezaan yang tersendiri.
Tetapi sekiranya mereka saling memahami,
mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan.


Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali.
Di sebalik air matanya,
tersimpan seribu satu kekuatan
yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya.


Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah
tapi dia punya kekuatan tersendiri
yang mampu menggoncang dunia
dan mungkin pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya.


Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda
kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja
tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyokong anda
dan membuatkan hidup anda lebih sempurna.


Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu
yang terbaik untuk anak2 anda.. 



saje cik mee segera share...^^

Bila Kekasih Mula Merajuk VERSI ~lirik~


hehehe...saje share lagu ni....
aq rse best sgt layan lagu ni...best2...
suke sgt2...

cik mee segera sememang nye
jiwang sgt2...hehehehe..^^

Friday, 15 June 2012

maktok...:'(

salam kowg...
aq sedeh sgt arini...
sbb maktok aq ngh kritikal kat ICU...
kat spital sultan ismail...

aq sedeh sgt2...sbb aq x dpt g tgk dye kat sne...
aq x dpt tgk sbb mlm td kakak ayah
aq tumpang kete skali balek jb...

aq sedeh sgt2...
aritu aq ade t'mimpi kan dye..
aq mimpi time tu pon dye da x de kat dunia ni...
dye da kat tmpt laen...
aq sedeh...
aq x nak dye pegi kalo boleh...
aq rindu nk dgr dye pggl nme aq...
dye je yg pggl aq cm2...

mak aq cakap keadaan dye skang hnye dgn
bantuan mesin pernafasan...
dye bernafas pon x macam kite...
bdn dye bengkak2...
mate dye t'kelip2...
aq sedeh sgt...
aq x dpt byg kan...
sayu aty aq...
mak aq cakap tu pon mak aq tgk dye kat cermin je..
x boleh masuk...
sbb kat ICU kan...
hurmm...

mcm2 dtg kat aq sejak aq cuti sem ni...
mcm2 sgt..lepas satu, satu...
aq tawu ade hikmah di sebalik bende ni sume...
aq harap cm 2 la...
:'(

Ya Allah...ko selamat kan lah maktok ku...
ko ampun kan segala dosa2 nye...
aq snggup kalo ko nak mengambil nye dari kami semua...sbb ko
lebih syg kan dye...
aq pon x sanggup nak tgk dye menderita sebegitu...
Ya Allah Ya Tuhan ku...
sesungguhnya ko lg Maha Mengetahui Segala nye...
amin....


mood cik mee segera : sedeh sgt2..
x dpt tgk maktok kat sne...
syifa sentiasa doakan maktok selamat...
amin.... :'(

Wednesday, 13 June 2012

aq ade ko ade... :)

hye kowg...^^
arini aq ikot mak aq g kje la...
aq malas nak dok uma...
da penat dok uma...
hehehe...asyik mkn tido un9...
tu je la kje aq time cuti ni...

kowg nak dgr satu citer x...?
aq x tawu sape dak ni taw...
dye boleh ckp kat group poli batch 1993...
dye cakap dye suke kat aq...
but x letak nme...
dye letak link fb aq kat status dye tu...
aq da pelik taw...haih....
ape2 tah....

ok da malas aq nak layan dye...
so now aq ngh watching citer aq ade ko ade...
hehehe...citer dye best sgt2 la....
hahahaha...
gelak2 aq tgk citer ni...
mmg rugi x tgk mse at wayang ari tu...
tp x pe...dpt tgk kat lappy lg best...
boleh tgk bnyk2 kali...
huhuhuhu....

ni ade poster citer dye...^^


hehehe....best sgt2 la citer dye...
sam ngn yana sgt cumel..
yg kamal lak mcm bengong2 je prangai nye...
hehehe...

ok....stop now....
aq nak g mkn sat...hehehe...
la ni da dpt kawan baru...owg utara plak tu...
hehehe...cakap utara la aq ni satgi..
hehehe...
pandai kan aq...hehehe...

k la...bye2 kowg...assalamualaikum...^^

mood cik mee segera : happy sbb 
dpt lepas sume melalui
ketawa tgk citer ni...^^..hehehe



Tuesday, 12 June 2012

Begini Caranya - Shaheizy Sam & Yana Samsudin


dye bagi aq lagu ni mlm td..hehehe..
suke plak aq dgr..dye kate lagu ni special tok aq...
thanks awak..^^

senyuman ku...^^

assalamualaikum kowg..^^
wah2...aq skang da semakin happy la...
aq nak trima kaseh sgt kat Allah S.W.T..
sebab bg aq rase balek happy ni...

sbb ape aq happy ni...?hehehe...
kowg prasan x ade gambar lelaki kat aq nye koleksi
gambar kat sblah kanan ni...?
nampak x nampak x...?
hehehe...
nme dye..ehh x leh bgtawu...
aq just boleh letak senyuman ku...
sbb dye yg wat aq senyum balek...

dye sgt baek...baru 3ari aq kenal dye...
hehehe...dye caring jugak ngn aq...
hehehe...
aq kenal dye kat fb...kat group politeknik 1m'sia batch 1993..
hehehe...
kenal pon dye yg add aq dlu...sbb aq dok komen kat dye 
nye status dlm group tu...

dye ni nak kate ensem pon boleh...
kre ade rupe jugak...
tp aq mmg mara ngn dye kalo dye kate dye x de maket,xde rupe...
geram aq taw...aq rse aq ni da jd pakar motivasi
tok dye da...hehehe..
ary2 aq kne ingat kan dye...
mcm2 aq ngt kan dye...bg semangat kat dye...
nseb bek dye ok...boleh trime nasihat aq ni....
hehehehe..

dye ni pd aq mnje sgt2...kuat mrajuk skali..hehehe..
aq la jugak tukang pujuk nye...
hehehe...nseb bek dye ni cumel....
hehehe...
yup mmg dye cumel pon...hehehe...
dye ni suke gayut ngn aq mlm2...
so ble da gayut tu mcm2 la dye citer...
hehehe mse mlm first dye kol aq tu...aq x dgr jelas sgt ape
dye cakap taw..hehe..aq tawu
dye bengang ngn aq tp x nak cakap...
hehehe..smpai dye swoh aq korek telinga taw...
geram aq...aq ni ari2 korek telinga k...
cume aq susa nak dgr jelas ape dye cakap je...
hehehe...

k la kowg...tu je aq nak citer sal dye..hehehe...
nt ade ape2 citer aq citer lg k...^^
bye2 kowg..assalamualaikum....^^


mood cik mee segera : seronok dpt kawan
baru yg buat aq senyum
balek..^^..thanks awak..^^